bara för att ja älskar dej !

detta inlägg är BARA för att ja älskar dej, bara för att du existerar, bara till dej ! vi har kännt varandra i nåra år nu, och varje andetag med dej känns så underbart ! när vi är md varandra, känns som tiden stannar ! vi har hängt ihop genom vått och torrt, det har vart du och ja mot världen ! men nu, ska vi gå skilda vägar, vi ska börja i olika skolor, vi ska helt änkelt säras .. men ja vill verkligen inte det ! så bara för att man går skilda vägar kan man fortsätta att vara bästavänner väll ? och det hoppas ja verkligen att vi ALLTID kmr vara bästavänner ! asså ja börjar nästan gråta nu. för att vi ska gå skilda vägar. men vi får ta vara på tiden vi har tsm ! du ska bara veta, att ja älskar dej verkligen sjukt mkt !
du behöver aldrig tvivla på min kärlek till dej ! du är fan lika mkt värt som guld, om nt mera ! och om du var en blomma, skulle ja plocka dej derekt, och ja skulle spara, sköta om, och prata med dej i evigheter.
ja ääälskar dej !
 

Kommentarer
Postat av: sself @

Baby , jag lovar dig att så länge jag lever , så lever jag för din skull , och om du dör så dör inte jag , utan jag lever livet åt dig ! <3

2009-07-24 @ 15:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0