hemma från gotland..

tjenare alla :D kom hem från gotland igår natt vid typ 2. skulle vilja stanna nåra dar till på gotland ! dt är så mysigt oh lungt där ! eller iaf där vi bodde ! ja menar, dt brukar juh inte vara särsilt lungt på sthlm veckan haha. men vi hade tur :D vi gjoorde en massa kul på gotland, vi va på kneippbyn 2 dar. vi träffade mina kusiner 2 dar, och vi körde gokart och lite annat andra dagarna. sen badade jajuh självklart mkt ! typ 2 - 3 ggr varje dag :D sen på båten hem träffade ja en tjej som ja kände. haha hon är typ 7, men hade tråkigt. så bygde lego md henne :D pallar inte skriva mer, så ni får se bilder
haha. jag igår. ja driver !

på båten. hade fett tråkigt !

vid våran stuga i sängen .. hade sjukt tråkigt den dan !

hemma oss mina kusiner .. haha



älskar bilden !

min underbara söta kusin :D vi va där och spelade fotboll

en dag va vi vid hoburgsgubben. men dt är nt den på bilden. den på bilden är ett skitstort berg.  men den ser fett liten ut.
men nu pallar ja nt blogga mer, bloggar nog mer ikv, vi fårse, för ja kanske ka va md ewe ..
puuuuuuuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0