skillnad, or what ?

efter ja hade städat mitt rum blev det än jäävla skillnad ! bilder kmr snart ! har fortfarande inget att göra .. men som tur är så är linn inne på msn, haha, vi har fett kul (om nån ville veta det ?) iaf. vääntar bara på att nån ska ringa, för ja vet inte vem ja ska ringa ... hjälp mej nån ? och juste, min kamera på mobben funkar nuu :) så nu bombar ja md bilder på bloggen :) aja, haha. här kmr min städning  !!


skillnad, or what ? 
haha, om ni undrar var ja sov fån början, så sov ja på den dära madrassen, men så vare bah under en natt. fattar inte att a klarade dt ! -.- men nu äre iaf rent och fint !
puss&kram // Moooooooooa


Kommentarer
Postat av: IQBOLL @ atp'

Ofc att jag är inne på msn^^v

2009-07-23 @ 16:19:27
URL: http://linnochnellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0